Székesfehérvári áruházba új kollégát keresünk RAKTÁROZÁSI ASSZISZTENS pozícióba.
Munkavégzés helye:
8000 Székesfehérvár, Móri út 102.
Miért jó nálunk dolgozni?
Magyar tulajdonú családi cég vagyunk, stabil vállalati háttérrel rendelkezünk közel 40 éve.
Remek csapatban, családias légkörben dolgozunk.
Van lehetőség szakmai fejlődésre, amihez támogatást kapunk.
Odafigyelünk egymásra, hogy hatékonyan tudjunk együtt dolgozni.
Fontos számunkra a felelősségvállalás, a bizalom és a példamutatás.
Amit kínálunk neked:
Stabil, megbízható munkahely,
önálló munkakör,
kiszámítható munkaidő,
szakmai fejlődési lehetőség,
cafeteria,
munkába járás támogatás (86% vármegye bérlet vagy autó 30 Ft/km üzemanyag hozzájárulás),
ajánlási bónusz új kolléga ajánlásáért,
támogató, emberközpontú vezetőség,
vállalati kultúránk része, hogy hibázni szabad, csak tanuljunk belőle,
céges rendezvények (csapatépítő programok, családi nap, céges vacsora.)
Amit kérünk tőled:
Legalább középfokú végzettség,
magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeret,
képesség az önálló és csapatban történő munkavégzésre,
Tanulékonyság, határozottság, döntésképesség.
ELŐNYT JELENT:
Vállalatirányítási rendszer program használata,
építőipari anyagismeret.
Feladatok, amik rád várnak:
Szállítólevél alapján beérkező áru bevételezése,
termékek beazonosítása, címkézése,
egyedi rendelések figyelemmel kísérése,
készletmennyiségek szükség szerinti ellenőrzése,
készletkorrekciók,
selejtezési folyamat betartatása, jegyzőkönyv készítése,
leltárelőkészületi feladatok,
raktárban dolgozó kollégák munkájának segítése.
Töltsd ki a jelentkezési űrlapot
Küldd el a jelentkezésed három egyszerű lépésben:
1. lépés
Miután kitöltöd az űrlapot, és rákattintasz alul a jelentkezés gombra, egy visszaigazoló oldal fogja jelezni, ha a rendszerünk rögzítette a jelentkezésedet. Az internetkapcsolat sebességétől függően ez akár fél percig is eltarthat, kattintás után légy türelemmel.
2. lépés
Mi átnézzük a beérkező pályázatokat, és eldöntjük, kiket szeretnénk behívni személyes interjúra. Erről telefonon fogunk értesíteni. Néhány pozíciónál telefoninterjút és referenciainterjút is készítünk a személyes elbeszélgetés előtt.
3. lépés
Ha a pályázatod alapján nem tudunk sort keríteni a személyes találkozóra, akkor e-mailben fogjuk ezt jelezni.Sikeres elbírálás esetén egy kb. fél órás személyes beszélgetés következik, ahol te is felteheted a kérdéseidet, és persze mi is szeretnénk megismerni téged.
4. lépés
Ha a beszélgetésen úgy ítéljük meg, hogy egymást kerestük, akkor akár már másnaptól munkába is állhatsz. Amennyiben most is dolgozol valahol, és köt az előző munkahelyeden a felmondási idő, ezt természetesen figyelembe fogjuk venni.
Ha további információra lenne szükséged nyitott pozícióinkkal kapcsolatban, munkaidőben készséggel állunk rendelkezésedre: